MENU

Bedankt voor uw aanvraag!

U heeft zojuist uw contract digitaal ondertekend en aan ons terug gestuurd. Onze medewerkers gaan er mee aan de slag en nemen telefonisch contact met u op indien er zaken niet duidelijk zijn. Ondertaand ziet u de stappen die nu volgen:

Hoe verloopt uw aanvraag?

  1. Als u het contract heeft ondertekend ontvangt u direct een tekenbewijs en het contract (in pdf) per e-mail
  2. U heeft ook een e-mail bevestiging ontvangen waarin nogmaals de link naar het contract; zo kunt u tot 5 dagen na de aanvraag uw contract online ondertekenen.
  3. Indien er aanvullende informatie nodig is nemen wij contact met u op
  4. U heeft altijd 14 dagen bedenktijd waarbinnen u het getekende contract kunt annuleren
  5. Na 14 dagen bedenktijd ontvangt u van ons een bevestigingsbrief waarna de levering start op de aangegeven datum.

 Heeft u vragen? Neem contact met ons op. We helpen u graag!