Fijn dat u contact zoekt met Total Gas & Power Nederland. We doen ons best om u zo goed mogelijk op weg te helpen. Wat kunnen we voor u betekenen?
Het is momenteel drukker dan voorzien, daarom zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent.
Maak bij voorkeur gebruik van ons klantenportal of van het contactformulier, wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.
Heeft u een dringende vraag? We zijn bereikbaar tussen 07:00 en 01:00 via Live Chat. Klik daarvoor op "chat nu" rechts onderaan de pagina.
Wijzig uw gegevens of ga direct naar:
Chatten kan tussen 07.00 en 01.00 uur, 7 dagen per week.
Stuurt u het liefst een e-mail? Dat kan via customerservice@totalgp.nl
Een termijnbedrag is flexibel. Deze is zowel omhoog als omlaag aan te passen, maar maximaal 15% omlaag. Verhogen kan zonder limiet. Wanneer u uw termijnbedrag met meer dan 15% wilt verlagen, ontvangen wij graag een jaarnota van uw oude leverancier. Zo kunnen wij uw jaarverbruik, en daarmee ook uw termijnbedrag, herberekenen. Wijzig mijn termijnbedrag.
Het kan voorkomen dat er ongeveer twee werkdagen verschil zit tussen het ontvangen van de verschillende bevestigingsbrieven. Wanneer het langer dan twee werkdagen duurt voordat u ook de andere bevestigingsbrief hebt ontvangen, adviseren wij u om contact met ons op te nemen via onderstaand webformulier. Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de bevestigingsbrief alsnog ontvangt.
Total Gas & Power werkt met een aantal partners die contracten voor ons verkopen. Zij doen dit uit hun eigen naam en daardoor kan het voorkomen dat u niet weet dat u een contract met ons heeft afgesloten. Neem contact op met uw contactpersoon bij het bedrijf waar u het contract heeft afgesloten. Zij kunnen u verder helpen. Weet u niet met welke partner u een contract heeft afgesloten? Vul dan het contactformulier in. Wij helpen u graag verder.