Contact? Wij zitten voor u klaar

Fijn dat u contact zoekt met Total Gas & Power. We doen ons best om u zo goed mogelijk op weg te helpen. Wat kunnen we voor u betekenen?

Reactie in een minuut

Heeft u een dringende vraag? We zijn bereikbaar tussen 07.00 en 01.00 uur via Live Chat. Klik daarvoor op 'chat nu' rechts onderaan deze pagina.

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn termijnbedrag aanpassen?

Een termijnbedrag is flexibel. Deze is zowel omhoog als omlaag aan te passen, maar maximaal 15% omlaag. Verhogen kan zonder limiet. Wanneer u uw termijnbedrag met meer dan 15% wilt verlagen, ontvangen wij graag een jaarnota van uw oude leverancier. Zo kunnen wij uw jaarverbruik, en daarmee ook uw termijnbedrag, herberekenen. Wijzig mijn termijnbedrag.

Ik heb alleen een bevestiging ontvangen voor stroom en niet voor gas (en vice versa)

Het kan voorkomen dat er ongeveer twee werkdagen verschil zit tussen het ontvangen van de verschillende bevestigingsbrieven. Wanneer het langer dan twee werkdagen duurt voordat u ook de andere bevestigingsbrief hebt ontvangen, adviseren wij u om contact met ons op te nemen via onderstaand webformulier. Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de bevestigingsbrief alsnog ontvangt.

Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen, maar ben mij niet bewust van een contract. Hoe kan dit?

Total Gas & Power werkt met een aantal partners die contracten voor ons verkopen. Zij doen dit uit hun eigen naam en daardoor kan het voorkomen dat u niet weet dat u een contract met ons heeft afgesloten. Neem contact op met uw contactpersoon bij het bedrijf waar u het contract heeft afgesloten. Zij kunnen u verder helpen. Weet u niet met welke partner u een contract heeft afgesloten? Vul dan het contactformulier in. Wij helpen u graag verder.

 

Bekijk alle veelgestelde vragen

Komt u er toch niet uit?

1.
Chatten

Contact wanneer het u uitkomt en binnen 1 minuut reactie. Chatten kan tussen 07.00 en 01.00 uur, 7 dagen per week.

2.
Telefoon

Heeft u liever direct contact over de telefoon? Wij zitten op werkdagen voor u klaar tussen 8.00 en 17.00 uur.

Bel ons: 088 - 33 45 055

3.
E-mail

Stuurt u het liefst een e-mail? Dat kan via customerservice@totalgp.nl

 

Stuur een e-mail

4.
Contactformulier

Heeft u een specifieke vraag? Vul dan het contactformulier in.