Contact? Wij zitten voor u klaar

Fijn dat u contact zoekt met Total Gas & Power. We doen ons best om u zo goed mogelijk op weg te helpen. Wat kunnen we voor u betekenen?

Reactie in een minuut

Heeft u een dringende vraag? We zijn bereikbaar tussen 07:00 en 23:00 via Livechat. Klik daarvoor op 'chat nu' rechts onderaan deze pagina.

Meest gestelde vragen

Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen, maar ben mij niet bewust van een contract. Hoe kan dit?

Total Gas & Power werkt met een aantal partners die contracten voor ons verkopen. Zij doen dit uit hun eigen naam en daardoor kan het voorkomen dat u niet weet dat u een contract met ons heeft afgesloten. Neem contact op met uw contactpersoon bij het bedrijf waar u het contract heeft afgesloten en zij kunnen u verder helpen.

Weet u niet met welke partner u een contract heeft afgesloten? Vul dan het contactformulier in. Wij helpen u graag verder.

Ik heb een slimme meter en een tussentijdse afrekening ontvangen waarop de meterstanden niet kloppen en/of teruglevering niet is meegenomen. Wat moet ik doen?

Wij zijn op de hoogte van deze situatie. Doordat de telemetrische gegevens van uw slimme meter niet correct binnen zijn gekomen hebben wij helaas de meterstanden moeten inschatten.

In  het geval dat u buiten de marge van 50m3 en 100kWh valt, zult u met spoed een gecorrigeerde nota ontvangen waarop het correcte verbruik (en teruglevering) afgerekend wordt. De correcte telemetrische gegevens zijn inmiddels bekend en worden verwerkt.

Hoe kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen?

Een voorschot is flexibel. Deze is zowel omhoog als omlaag aan te passen, met een maximum van 15% omlaag. Uw voorschot verhogen kan zonder limiet. Wanneer u uw voorschot met meer dan 15% wilt verlagen, ontvangen wij graag een jaarnota van uw oude leverancier. Zo kunnen wij uw jaarverbruik, en daarmee ook uw voorschotbedrag, herberekenen. Vul hiervoor het contactformulier in.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Komt u er toch niet uit?

1.
Chatten

Contact wanneer het u uitkomt en binnen 1 minuut reactie. Chatten kan tussen 07.00 en 23.00 uur, 7 dagen per week.

2.
Telefoon

Heeft u liever direct contact over de telefoon? Wij zitten op werkdagen voor u klaar tussen 8.00 en 17.00 uur.

Bel ons: 088 - 33 45 072

3.
E-mail

Stuurt u het liefst een e-mail? Dat kan via customerservice@totalgp.nl

 

Stuur een e-mail

4.
Contactformulier

Heeft u een specifieke vraag? Vul dan het contactformulier in.